First blog post

Sziasztok!

Sokan nem ismertek, vagy talán már találkoztak velem az interneten, csak teljesen más névvel, és formával körítve. Az okom, amiért kellett ez az újrakezdés, nem csak egy részből áll. Az igazság az, hogy már többféle módon is írtam, és nem csak ilyen blogbejegyzéseket a nagyvilágról. Rendes, (azt nem mondhatni, hogy profin, inkább amatőrön, de) kidolgozott történetet írtam meg pár éve, amire még annak ellenére is, hogy most visszaolvasva tele van szerzői, és igazából mindenféle hibákkal nagyon büszke vagyok. Hogy miért? Mert alkotni remek, és élvezetes. Én is imádok, még mi az, hogy! Talán ez az egyik fő dolog, ami jellemző rám, hogy az alkotás, és a világ bővítése ezekkel a kisebb-nagyobb dolgokkal, legyen bármiről szó, egyszerűen vonz.

Visszatérve az előző “munkáimra”, azt a történetet amint befejeztem egy új sztori formájában folytattam, egy úgynevezett második évadként, de teljesen más névvel. Az azonban még egy be nem fejezett projekt, és habár már sok fejezet meg van belőle, közel sincs a vége, és nem nagyon van ihletem tovább folytatni. Más dolgok keltették fel a figyelmem annak az írása közben, és az egész lelkesedés abbamaradt.

Ezután pedig körülbelül egy éve ötlött a fejembe ez az ötlet, hogy én nem is történetek írásával szeretnék foglalkozni, hanem inkább csak a véleményem bővebb kifejtése lenne a cél, egy-egy témával kapcsolatban a mai világról, és annak dolgairól. Az viszonylag szépen haladt, azonban voltak idők, amikor nagyobb kreativitással vetettem bele magam az írásba, és voltak olyanok is, amikor csak ültem a billentyűzet fölött, és vártam a csodát. Ami nem nagyon akart jönni. De ez persze minden íróval előfordul, habár én nem vagyok író, és nem is mondom magam annak, egy nap remélem, hogy valamiféle módon ezzel keresem a kenyerem.

És összefoglalva mindezt, pontosan ez az ok, amiért egy teljesen új néven, egy új weboldalon vágok bele “ismét” ebbe a projektbe, (vagy minek is nevezzem) mert szeretném kicsit komolyabbra venni a szót, és nem csak valószínűtlen, klisés dolgokkal terhelni az internet világát, hanem valami figyelemfelkeltőt, érdekeset, és szórakoztatót nyújtani a világnak egy elegáns, de mégis a személyiségemet tükröző külsővel feldobva. Remélem, hogy az idő múlásával egyre több látogatója lesz a kis bejegyzéseimnek, és együtt tudunk elmélkedni a világ apró-cseprő, azonban annál izgalmasabb dolgain.

Leave a Reply

